Klienter och kundnöjdhet

Clients and customer satisfactionCleanup AB har lång erfarenhet av städning och flera anställda som kan titulera sig städspecialist. Kundnöjdhet är och har alltid varit i fokus för all kontakt med dig som kund, från det första förutsättningslösa samtalet till ett väl genomfört städjobb och den därpå följande uppföljningen. Ambitionen är att du ska tycka att du får prisvärda tjänster som gör dig mer än nöjd.

I det följande finns några sammanställda omdömen från kunder som har mycket goda erfarenheter av att nyttja Cleanup AB:s städtjänster. Bland dessa klienter finns både privatpersoner och företagare som nyttjar städhjälp löpande såväl som vid enstaka tillfällen. För det första tycker de flesta att det är oerhört skönt att bespara sig tiden det tar att städa själv, och det blir såklart inte lika bra gjort om man städar själv. Att anlita professionella städare är en god investering både för dig själv och ditt företag. Vad säger då Cleanup:s klienter?

Privata klienter

Denna klientgrupp uttrycker stor kundnöjdhet och rekommenderar Cleanup AB då de bara har positiva erfarenheter att förmedla. De är nöjda med hur städningen gjorts och uttrycker ofta att den är “väldigt bra” och “helt fantastisk” samt att städarna har en extra känslighet för kundens behov. Dessutom kommer städarna alltid i tid och är lika professionella som de är trevliga. Cleanup AB anses flexibla, kompetenta och godhjärtade.

Företagsklienter

Klienterna på företagarsidan är lika nöjda som de privata. Många av dem anlitar Cleanup AB löpande och är “väldigt nöjda” och “supernöjda”. Inte nog med att städarna alltid kommer i tid, de kan också rycka in på momangen om något hänt så det krisar med en extra städning. Några av företagsklienterna är så nöjda att de även anlitar Cleanup AB för sin hemstädning. De berömmer även snabba svar och stor flexibilitet samt tryggheten, då de alla litar på Cleanup AB.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *